Si Manis

29 February 2012

Perasaan Malas Menguasai Hari Ini.

Assalamualaikum w.b.t

Semalam memang nak buat entry baru.
Tapi garisan Wi dan Fi di sini macam nak gila sikit.
Sangat slow macam kipas yang berpusing dengan angka setengah dari satu. HAHA
Bila macam tu keadaannya, tiba-tiba apa yang mokcik taip semalam hilang dengan serta merta.
Okey, boleh abaikan.


Haa, hari ni tah kenapa semua benda kejadah yang perlu diselesaikan semuanya rasa malas.
Nak pergi ke kelas pun malas.
nak pergi ambil kitab Fiqh Manhaji kat kafe tu lagi lah malas.
Mungkin perasaan berkobar-kobar nak balik rumah lebih menguasai mokcik daripada perasaan rajin. Erk !


Apa-apa pun Alhamdulillah^^v
Terima kasih semua.


Melihatkan hari ni hari malas mokcik, sampai sini je la ye mokcik menaip.
Kalau rajin, panjang umur, murah rezeki, ada lah lagi new entry dari mokcik nanti. Kih3




4 Comments:

Atiqah Razak said...

Jangan malas2 ok ;)


singgah sini. Tak lebih RM10 semuanya ;)

http://molekatiqah.blogspot.com/2012/01/moleks-wardrobe-nothing-over-rm10-each.html

kaishin said...

bila dah malas semua keje tak jadi kan hehe

saya tag awak le..http://krilmohd.blogspot.com/2012/03/segmen-jom-tambah-follower-by-ni.html

AzwanRamli said...

Erm...aku pom malas jgk..Adoyai hari2 aku adalah hari malas sedunia.haha

LiNda said...

haha..biasela kalo perasaan malas tu..memang linda pon selalu mcm tu