Si Manis

04 August 2012

"Segmen : Bloglist Ogos Permata Perjuangan"


Assalamualaikum w.b.t








Haa lama sungguh rasanya mokcik tak join segala segmen, bloglist, contest yang ada kat alam maya ni.
Hari ni nak join bloglist yang ini.



Sesiapa yang nak join gak, sila-sila lah yee click banner kat atas tu.
Btw, sampai 5 Ogos je ni. Hari ni dah 4hb Ogos. cepatnya masa.
InsyaAllah dapat kenalan baru nanti, kan? Hekhek



Terima kasih semua :)



7 Comments:

Waalid5035 ™ said...

Terima kasih sudi join segmen waalid

waalid dh tampal link..sila check..kalau tiada sila maklumkan ye..

Selamat menjalani ibadah puasa...^_^

folo sini jugak..

http://permataperjuangan.blogspot.com

IeLa tU sAya.. said...

iela dari segmen yang samer..
salam p'knalan n done folo ke 186 ;)

Waalid5035 ™ said...

Jazakumullahukhairan Jazak! : http://permataperjuangan.blogspot.com/2012/08/alhamdulillahterima-kasihsila-check.html

Deary Ainn said...

salam knal ;) dtg dri segmen yg sme :)
#188 flow u :)
http://deary-ainn.blogspot.com/2012/08/segmen-bloglist-ogos-permata-perjuangan.html

rAIHan said...

blogwalking sini dr segmen yg sama.

jemputlah ke blog,
http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/08/segmen-bloglist-ogos-permata-perjuangan.html

Mia Liana said...

terjah sini dari segmen yang sama

http://www.mialiana.com/2012/08/segmen-bloglist-ogos-permata-perjuangan.html

AyuInsYiraH said...

terjah dr segmen yg sama...sama-sama kita sertai segmen ayu ni..hehhe...

http://ayuinsyirah.blogspot.com/2012/08/segmen-ayu-cari-rakan-blogger.html