Si Manis

26 August 2011

saya sudah bersedia ;)

Assalamualaikum w.b.t

Hehe ada sihat semua? Kaifa halukum? ngee Korang da sedia belum nak raya ni? Aku dah terlebih-lebih bersedia da ni rasanya..haha Tp bagaimana dgn amal-amalan di bulan puasa ni ek ;) Keep it up, peeps !

Haqiqatan aku nak gtahu bahawa sesungguhnya aku sudah bersedia utk meletakkan diri aku ke program Ijazah Sarjana Muda dengan kepujian itu..haha poyo tak poyo :p uiiiii tinggal berapa hari je lagi ni kamu ! Nak raya dah ni..Nak kembali ke ipta lg..adehh >,<

Baiklah, tak tahu nak kata a.k.a merepek apa lg ni..Saya tinggalkan anda semua dengan ucapan
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
SELAMAT BERPUASA ! #kita masih dlm mood puasa lg kan? hihi
SELAMAT BERHARI RAYA !! #maaf zahir serta batin peeps =D
SELAMAT KEMBALI ke IPTA masing-masing !!! hoho ='(

Fi khulaasoh, kullu entum salaamah ! insyaALLAH

0 Comments: