Si Manis

15 August 2011

LA TAHZAN don't be sad jangan sedih !

Asslamualaikum w.b.t

Seperti biasa la kan..Hukhuk semoga sihat-sihat dan ceria-ceria selalu sahabat ! Dan lagi satu please, jgn sedih~ Aku sedih takpe..sahabat-sahabat jgn sedih okay.^^

Hmm kecewanya dgn sikap seorang individu ni. Ya Allah, Kau je yg tahu betapa kecewanya aku dgn beliau..Dia ckp lain, tp dia buat lain. Aku tak tahu la kan, mungkin kau boleh dilabel sebagai PENIPU ! Aku cuba nak percaya kata-kata kau dulu tapi sekarang tidak lg..

Oh, hatiku shahirah ridwan kau dikecewakan lg buat kesekian kalinya. Mesti ada yg fikir lain kan..Jgn fikir mcm2 la sahabat. Ini bukan entry tentang aku putus cinta..Astaghfirullahalazim, terlalu banyak dosaku terhadapMu ya Allah ! Aku harap Kau terimalah taubatku ini. Kepada "kau" yg mengecewakan aku, aku harap kau sedar dan ingat dengan kata-kata kau tempoh hari. Tidakkah kau rasa berdosa???

Baiklah diriku shahirah ridwan, aku cuba utk ceria kembali dan kembali senyum ! Yeahhh, aku tak boleh kalah dgn kekecewaan ini..Oh Allah, aku tahu kau selalu ada di samping hambuMu ini. terima kasih ya RABB ! aku masih lg diberikan masa utk bertaubat padaMu..Akan ku gunakan masaku ini sebaiknya..Mudah-mudahan~

*Aku cuba gembira di sebalik kesedihan ini..syukran RABBI !

0 Comments: