Si Manis

04 August 2011

KATA ALU - ALUAN

Assalamualikum w.b.t

Apa khabar anda hari ini? Adakah lebih baik dari semalam? Atau bagaimana?? Hehe..buat pengetahuan anda-anda semua la kan, ini adalah awwalu entry saya utk blog ini..erk, saya?? Hehh, mau bahasakan diri apa ya di sini..hihi aku, saya, ana, I, shiera, *euwww sekejap ! atau sheero itu sendiri??? ngeh3~ Hmm suka jantung I la kn, ini blog ana yg punya ! HAHAHAHA ;)

Okay, cukup merapu di situ..persoalannya sekarang, bagaimana dan kenapa aku boleh mempunyai a blog ni?? Hee TERRRbuat sebenarnya. Haha. Fi haqiqatan, saja nak kongsi khibrah a.k.a pengalaman, ilmu dan yg semasa denganya..nak belajar sesuatu yg dikatakan baru mungkin :p *baru la sgt, kau tu yg baru nak join ! hihi Blog ini juga tidaklah seMEGAH blog anda-anda di luar sana..betul tidak? Hoho..apa-apa pun, mohon tunjuk ajar ye..tak baik kedekut pengetahuan tahu ! Ngeh3

In the nutshell, selamat berblogging yahh buddies ~

Lots of love, and take a good care of yourself okayyy ;)
Sekian, SALAM RAMADHAN ! =)



jom masak utk juadah berbuka puasa ! (^_^)/

0 Comments: