Si Manis

19 March 2012

Asal ada dinner je kena cantik-cantik???

Assalamualaikum w.b.t


Apa khabar hati?
Apa khabar iman?
Semoga ia terus berada di landasan yang benar dan dipenuhi rahmatNya.
InsyaAllah !


Tahu tak, jumaat minggu depan mokcik ada dinner. Huahaha.
bukanlah dinner dengan pokcik tapinya ;p
Tapi itu perancangan mereka, Allah yang menentukan :)


Tiba-tiba mokcik terfikir.
Kalau nak join, nak pergi dinner kena cantik-cantik ke?
Kalau makan malam kat bilik, kat rumah je tak perlu ke cantik-cantik. Hmm =='


Bila dinner je orang selalu nak cari baju baru laa, baju lawa + cantik lahh.
Tudung yang matching dengan baju. mudah dibentuk. Haha
Kasut high heel laa, wedges laa. Hoo


Mungkin penaipan mokcik ni macam lebih kepada perempuan.
Alaa, tapi sama je dengan orang lelaki pun. takmau kalah dengan kaum pokcik ! :'D
Mungkin ada perbezaannya, tapi ada persamaan !


"Katakanlah kepada WANITA BERIMAN: hendaklah mereka menahan pandangannya dan memelihara kemaluannya dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya, kecuali yang biasa kelihatan padanya, dan hendaklah mereka melepaskan kain tudung ke dadanya, dan janganlah menampakkan perhiasannya kecuali kepada suami mereka..."
[an-Nur: 31]


__________________________________________________________________________


jom jadi cam bunga ni. omeyy !^^

Allah suka orang yang cantik.
Tapi janganlah berlebih-lebihan 



4 Comments:

LiNda said...

tak suke gi dinner..haha,nanti pening nak cari baju ikut tema bagai,

shieraridwan said...

kan...? haa betul gak tu.
huahahaha

syErAh said...

shiro pakai pape pun tetap nampak omeyyy. XD

woi. mendadak naik follower ko. terkedu aku. haha

shieraridwan said...

kau nak "puji" pun leklok r syerah uiii. huu ;p

mendadak ke? bukan menggelegak?? keh3