Si Manis

25 December 2011

post before I start study ;D

Assalamualaikum w.b.t
Haha, memang dah lama aku menyimpan hajat untuk mengepost entry tetapi jari jemari seperti besi seakan-akan tidak mengizinkan ianya terjadi.
Berkat kegigihan aku, dapat juga aku melaksanakannya pada malam yang indah lagi permai di rumah emak dan abah ku.
Oh yee, saya berada di rumah ya sekarang.
No more KK1 USIM in this time. miahaha
Menggunakan waktu cuti ulangkaji pelajaran untuk menatap muka keluarga saya.
Juga menatap buku-buku pelajaran yang telah saya usung jauh dari kampus. huwaaaa !
|Harapan ku tinggi menggunung|Allah, bantulah aku|:)

Okay kawan-kawan, please do a pray for our success in this imtihan nihaa'i.
And for sure kullu exam in dunia and akhirah !
Sekejap je masa berlalu meninggal kita.
Ohh masa itu emas~
Masa adalah musuh bagi orang yang rajin.
Jika mereka yang rajin itu tidak memotong masa itu, masa itu seolah-olah akan membunuh mereka.
|Di atas ini adalah salah satu tajuk "maqolah" kami in arabic. Awesome ! ;p|

Jom-jom, mari-mari ulangkaji pelajaran !
Haa jangan study sebab nak periksa je yee kawan-kawan.
|Hakikatnya seringkali aku begitu| huuu
Jadikan ilmu fiss suduur~
Faham bukan? hihii

==============================================================

\Allah, semoga kau terus mempermudahkan segalanya :)/
\Entah kenapa dan mengapa asyik memikirkan kau yang berpesan kepada ku tentang sesuatu yang baik tetapi seperti tidak serupa dengan apa yang kau lakukan sekarang/
\Berharap kau berjaya menggapai hidayahNya/
\Dan aku terus di sini berusaha memperbaiki diri bersama mereka-mereka yang aku cintai dengan segala rahmat Pencipta kita !^^/


0 Comments: