Si Manis

18 November 2011

maaf, aku terlupa wish birthday kau !

Bismillahirrahmaanirrahim.
Assalamualaikum w.b.t
Semoga kalian berada dalam lingkungan rahmatNya :)

Perlukah aku ucap ulangtahun kelahiran kau itu?
Hakikatnya aku memang sengaja untuk tidak mengucapkannya.
Harap kau tidak pun tertunggu-tunggu.
Bukan bermakna aku melupakan engkau.
Tidak sama sekali. #kadang-kadang tu ada gak la aku terlupa akan kau !# :D
Tetapi aku tetap mendoakan yang baik-baik sahaja untuk dirimu.

Memang sudah lama tak jumpa, tak nampak kau.
Maaf lagi kerana aku telah membuatkan kau benci aku dan membuatkan kau kecewa terhadap aku. #ok, poyo jee nak kecewa sebab aku# hua3
Aku sedar aku salah.
Tapi aku juga sedar memang inilah yang terbaik buat kita.
Ya, yang terbaik dari yang baik !
Aku percaya segala aturan Allah itu :)
Kalau kita berselisih mahupun terserempak, janganlah kau tunjuk muka benci kau itu terhadap aku.
Aku mohon ! :'(

#Sekian luahan insan kerdil lagi kecil ini#
#Allah engkau dekat, penuh kasih sayang :)

2 Comments:

amal said...

alalaa~ touching i bca tau ;'(
Laa Tahzan yaa sodiqoti ~ ^_^

shieraridwan said...

ma hazintu ya sodiqati..hihii
(^_^)v