Si Manis

27 September 2011

selamat hari raya + malu + lain-lain

Assalamualaikum w.b.t

Masa-masa terluang cmni boleh plak update blog kann..hehe
For sure, sat lg ni nak p beradu..ngeh3
Td kannnnn, i, dia, dia, dia, dia dan dia dan mereka2 yg lain g JAMUAN RAYAaaaa usim..haha
Bangga kottt.
Padahal segan actually ! haha
Suka hati je org yg STUDENT mcm ktorg ni masuk dlm STADIUM TERTUTUP NILAI tuhh..hohooo :D

Mmg STAF usim je la kan yg kelihatan ramai..
Student like us ni, berapa ketul je ada.
Tp nasib hari ni mmg baik, ktorg teruskan je niat nak makan makanan2 raya tuhh hatta kami malu + segan utk menghadapi staf2 yg ramai tu..grrrrr
Sate, abc, bubur kacang, ayam golekk..ayam golek ke??? ngee
Buah2 dan etc !
Mmg agak meriah beserta dgn alunan2 dr staf USIM itu sendiri..hee :p
Selamat Hari Raya.

=========================================================================

Sebenarnyaaaaa, i malu la dengann......dengan?
Dengan siapakah??? haha aku pun tak tahu.
Aku rasa malu dgn perbuatan seorang hamba ni.
Sebelum tu, aku turut malu juga dgn perbuatan aku yg tak semenggah ni.
Mcm mana ek nak jd pendiam? sopan santunnn..hihi
Barulah sejuk je mata-mata orang yg memandang..keh3

=========================================================================

Oh yee, you all students USIM 2011 / 2012 first sem tahu tak ada PROGRAM BERTEKAD TERBILANG hujung minggu ni??? 01102011 - 02102011///
Ooo Mmm Ggggggg ! Aku nak balikkkkkk !!!
Semangat je aku dah tak sabar nak balik rumah tersayang lg tercinta tu Jumaat, Sabtu, Ahad ni.
Tup tupp, ada program plak utk ktorg..makkkkkk~
>>>Kpd pihak pengurusan, silalah batalkan program tu..
Batalkan utk aku je pun da okayyy..HAHA
Itu semua mimpi ! Tapi tak mustahil what^^

% Okay, terpaksa dan perlu akur dengan segala ketentuanNya %
* I miss you, makkk! *
$ Belajar rajin2 wahai diriku dan kamu2 yg lain..Nanti senang nak bayar hutang PTPTN ~`!@#$%^&* $
= Niatkan belajar LILLAAHI TA'ALA..insyaAllah dipermudahkan :) =
# LUPAKAN apa yg perlu dan yg MESTI dilupakan itu #
! Banyakkan muhasabah diri !
jaga diri semuaaa ! ;)

0 Comments: