Si Manis

23 September 2011

~RASA~

Assalamualaikum w.b.t

Sihat-sihat semua ye, insyaAllah !

Hmm busy jgak la kan tahun satu ni. tp ak macam byk relaks je..Sempat plak berpoya-poya. ~`!@#$%^&*()_-+=€<,>.?/:";' Mungkin aku terlalu berfikir bahawasanya masih terlalu awak utk aku terlalu busy pd waktu ini..Ohh, sifat ini perlu dibuang jauh-jauh ye kawan-kawan, sahabat-sahabat dan teman-teman seperjuangan sekalian ;)

Aku rasa apa sepanjang bermulanya sesi perkuliahan ini? Entah, aku sendiri pun tak tahu..Mungkin sedikit sedih, tp sikit je la kan..Takmau r banyak2. Nanti mengganggu gugat pelajaran dan pembelajaran aku plak..haha poyonyaaaaaaa ! The problem is, why i must sad???? hoho question mark please !! Okay, abaikan itu semua.

Bergembiralah wahai sahabat2 sekalian..LA TAHZAN, INNAALLAHA MA'ANA ;) Tp jgn terlalu gembira sgt plak..Sedang-sedang sederhana okay dahh..Awal-awal semester ni rasa mcm semangat i dah hilang la plak..Ohh semangat, kemanakah engkau????? Semoga kau masih ada lg di sisi ku ini, Aaamin~

Ya Allah, permudahkan segala urusan kami..Syukran ya Allah atas segala nikmatMu =)
#Jgn nak enjoy2 sgt la awal2 nihh..Kelak kau yg merana# >>ngomelanku di dalam hati<<

0 Comments: